Взаємодоповнюваність
професійних позицій та знань педагога та психолога – необхідна умова для
успішної роботи навчального закладу для здолання різних проблем.
Професійна взаємодія психолога з
вчителем є однією з найважливіших умов успішності психологізації
навчально-виховного процесу. В організаційному плані в умовах школи це потребує
спільного планування, координації та реалізації елементів системи
психолого-педагогічної взаємодії психолога і вчителів протягом навчального
року.
Вже на початку року практичний психолог
Дяківецького НВК (Ілаш В.В.) тісно співпрацює з педколективом, активно
включаючись в роботу методоб'єднань. Відбулися вже перші засідання
методоб'єднання вчителів початкових класів та класних керівників,де
обговорювалися найактуальніші питання впровадження нового освітнього стандарту.
Класні керівники обговорили та затвердили план роботи методоб'єднання, взяті до
уваги запропоновані рекомендації практичним психологом.
Згідно
плану роботи, практичним психологом проведено консультування класних керівників
щодо складання програм індивідуальної роботи з учнями,які потребують
педагогічної допомоги. Спільно з педагогом-організатором склали банк даних
дітей трудових мігрантів.
Учні 9-го класу Дяківецького
НВК активно включилися в тренінгових заняттях з курсу «Школа проти СНІДу»,
проведених практичним психологом згідно розкладу.
|