Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
На допомогу учневі
На допомогу учневі
Як готувати ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ?
1. Не відкладай на потім, виконуй завдання в той день, коли його задано. 2. Наведи порядок на столі, підготуй належне приладдя. 3. Вимкни телевізор, радіо та інші відволікаючі засоби. 4. Склади план своєї роботи (з якого предмета почати, а яким закінчити). 5. Чергуй предмети фізико-математичного циклу з гуманітарними. 6. Пам’ятай, що робиш завдання не для вчителів і батьків, а для себе! 7. Зранку швидко повтори. 8. Якщо завдання тобі не вдається, сформулюй конкретні питання щодо теми для подальшого з’ясування їх з учителем або друзями.
Алгоритм ЧИТАННЯ ТЕКСТУ
1. Виділіть (випишіть) нові для Вас поняття, терміни, закони, інформацію тощо. 2. Керуючись підручником, словником надайте інтерпретацію (тлумачення, пояснення) кожному з виділених нових термінів, понять, законів. 3. Які з виділених термінів, понять, законів залишилися незрозумілими для Вас? Зверніться по допомогу до вчителя або призначеного ним помічника з числа учнів. 4. Установіть логічні ланцюжки, певні взаємозв'язки, наслідки, способи досягнення результату причина і наслідок мета і засіб. 5. Виділіть, на Ваш погляд, головну думку в даному тексті. Чому Вона для Вас є головною? 6. Для вирішення якої проблеми, ситуації тощо можна використовувати дану інформацію?
Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?
1. Прочитай і визнач головну думку тексту. 2. Розділи текст на смислові частини. 3. Вивчи першу частину. 4. Вивчи другу частину. 5. Повтори першу і другу частини разом. 6. І так далі!
Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ
1. Про що йдеться в умові? 2. Визнач значення відомих величин: словесно числом, виразом чи рівнянням позначенням. 3. Запиши запитання задачі через позначення. 4. Перевір одиниці вимірювання. 5. Якщо треба, зроби пояснюючий малюнок (схему). 6. Запиши задачу у вигляді рівняння через позначення. 7. Підстав у рівняння замість позначень відповідні числа або вирази. 8. Перевір відповідь. Якщо вона неправильна, пригадай чи переглянь розв’язання подібної задачі.
Як складати КОНСПЕКТ?
1. Прочитайте текст підручника. 2. Запишіть у зошит тему конспекту. 3. Визначте в тексті головний зміст, основні ідеї, поняття, закономірності, формули, тощо. 4. Визначте взаємозв’язки (причина-наслідок, мета-засіб). 5. Основний зміст кожного значеннєвого компонента законспектуйте у вигляді кодованої інформації (скорочення, абревіатури, малюнки) після найменування теми в зошиті. 6. Доцільно позначити на сторінці конспекту праві і ліві поля: ліворуч записувати назви розділів, параграфів, номери сторінок, самостійно сформульовані основні проблеми, а праворуч – свої висновки і коментарі, посилання на інші наявні у вас матеріали. 7. Найважливіші положення (визначення, докази, висновки) записуйте у вигляді цитат. 8. Корисно мати під рукою маркери або ручки різних кольорів, щоб відмічати ними найважливіші для вас елементи конспекту. 9. Прочитайте ще раз текст і перевірте повноту виписаних ідей. Грамотно складений конспект повинен задовольняти наступним вимогам: правильне передавання основного змісту тексту, виокремлення головних думок логічний зв’язок виписаних думок, структурованість, ясність, стислість, інформація про джерело тексту, наявність вільного місця для доповнення написаного новими думками. |
Категорія: Поради для учнів | Додав: Іванович (22.02.2013)
|
Переглядів: 558
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|