Психологічний супровід дітей від самого початку навчання у школі дає
змогу здійснювати динамічне спостереження моніторинг розвитку сфер пізнання,
почуттів та емоцій дітей. Однією із форм психологічного супроводу дітей у
шкільній ситуації розвитку є корекційно-розвиваючи заняття.
Корекційно-розвивальна робота
практичного психолога з молодшими учнями на діяльнісному підході в якому
використовується дитяча гра в діагностичних, корекційних і розвивальних цілях.
Збереження психічного та
психофізичного здоров'я, попередження та подолання будь-яких форм психічного
насилля, сприяння процесу соціалізації та засвоєння соціальних цінностей і
механізмів життєтворчості являється метою психологічного супроводу дитини на
всіх етапах її розвитку.
Практичним психологом
Дяківецького НВК, згідно плану роботи проводиться корекційно-розвивальні
заняття з молодими школярами з вдосконаленням пізнавальних процесів.
Дуже цікавими та змістовними
були «години психолога» в початкових класах з тематикою «Як зробити людину
щасливою?», «Людина починається з добра».
В роботі з підлітками для
визначення їх емоційного стану використовуються картки «Креатив».
З дошкільнятами для зниження
нервового напруження та розвиток дрібної моторики пальців рук проведено
розвивальні заняття «Долоньки, пальчики й кулачки», «Квітка», «З стихії».
Для формування навичок
позитивної комунікації та правильної поведінки в суспільних місцях проведено
заняття «Ввічливі слова», «Хочу і все».
|